<درگیری در اشرف و تصفیه درون‌سازمانی؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1267
نویسنده : کامران وزیری

 

یک منبع عراقی تاکید کرد: در فیلم‌های منتشرشده از درگیری اخیر پادگان اشرف تصاویری از کشته‌های این گروهک منتشر شد که همه آنها تیر خلاص خورده بودند.

به گزارش ایسنا به نقل از تسنیم، در یکی از فیلم‌های منتشرشده در یوتیوب توسط خود اعضای منافقین هم مشاهده می‌شود که یکی از اعضای سازمان که زخم نه‌چندان جدی برداشته در حالی که خود قادر به حرکت است، به‌کمک چند تن از اعضای دیگر صحنه را ترک می‌کند اما در عکس‌های به‌دست آمده بعد از پایان درگیری، تصویری از جنازه همین فرد منتشر شده که دستان وی از پشت سر بسته شده و تیر خلاص خورده است!

تصویر این فرد کنار صحنه‌های دیگر درگیری نشان می‌دهد که اعضای منافقین بر اساس سوابق قبلی در تصفیه فیزیکی اعضا از فرصت به‌دست آمده برای خونریزی بیشتر استفاده کرده و اعضای خود را برای استفاده تبلیغاتی و مظلوم‌نمایی به قتل رسانده‌اند.

گفتنی است در پی حمله گروهی متشکل از فرزندان شهدای انتفاضه شعبانیه به پادگان اشرف، ۵۲ نفر از اعضای این گروهک تروریستی به هلاکت رسیدند.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: